Ką daryti atsitikus avarijai?

Skambinti numeriu 8 700 35525.

Kaip prisiregistruoti prie įvažiavimo pakeliamų vartų sistemos?

Atsiųsti laišką, nurodant asmens duomenimis ir priskiriamo telefono numerį, į administravimas@santjana.lt.

Kokie veiksmai įsigijus butą?

Prašome parašykite mums į  administravimas@santjana.lt   ir prisegti VĮ Registrų centro išrašo kopiją bei nurodykit savo kontaktinius duomenys.  Jums buto savininkui atskirai sutarties pasirašyti nereikia.

Dėl mūsų teikiamų paslaugų kokybės kreipkitės?

Dėl mūsų paslaugų kokybės visada galite kreiptis pas daugiabučių namų administravimo vadovą, el. paštu: jaroslav@santjana.lt.

Kodėl nešildo bute radiatoriai?

Galimos priežastys:

  • Lauke aukštesnė temperatūra negu nustatyta automatizuotame šilumos punkte (įprastai nustatoma +12 laipsnių);
  • Neišleistas oras iš radiatorių Viršutiniame bute;
  • Neatsukti ventiliai kolektorinėse spintose, šitas atvejis galioja tik naujuose namuose.
Kas prižiūri teritoriją aplink namą?
  • Teritoriją priklausančią namui prižiūri  administruojanti įmonė;
  • Teritoriją nepriklausančią namui  prižiūri  Vilniaus miesto savivaldybės konkurso būdu išrinkta įmonė.
Kur kreiptis lifto gedimo atveju?

Gedimo atveju reikia kreiptis tiesiogiai į liftą aptarnaujančią įmonę, kurios telefonas pateiktas ant informacinės lentelės esančios lifto kabinoje ir ant lifto durų.

Kokios yra UAB "Santjana" šildymo, nuotekų, vandentiekio vamzdynų atsakomybės ribos?

Vidaus inžinerinių tinklų atsakomybės ribos  iki pirmos sklendės.

Kur turi kreiptis daugiabučių namo gyventojas dėl rūsio dezinfekcijos?
  • Daugiabučio namo gyventojas pastebėję rūsyje  ar bendrojo naudojimo patalpose kenkėjus turi apie tai pranešti elektroniniu paštu:   administravimas@santjana.lt ;
  • Dezinfekcijai panaudotos lėšos bus perskaičiuotos visiems laiptinės arba namo  patalpų gyventojams  proporcingai valdomų patalpų naudingam plotui.
Ką daryti daugiabučio gyventojams norint pradėti remontą?

Norint atlikti laiptinės remontą, privaloma pateikti daugiau nei pusės laiptinės gyventojų raštišką prašymą tokiems darbams atlikti. Kreipkitės pas mus į administravimas@santjana.lt ir mes jums padėsime.



Susisiekite